onsdag, januar 09, 2008

Er det våren som er komen?


I dag har det vore så fint og lyst ute. Ulempene med det er at ein ser støv i alle krokar og krær, men så får ein også litt ekstra energi til å gjere noko med det.I dag rydda vi vekk jula; det einaste som står att er julestjernene som vart kjøpt julaftan. Dei er like fine, og då kastar eg dei ikkje.
Var på shopping både måndag og tysdag. Hadde tenkt å kjøpe Primula, dei er så kjekke å ha når ein tek ut julepynten. Men på alle blomster-butikkane såg dei ut som dei hadde overlevd jula, så vidt det var.Så eg kjøpte ikkje.
Brukar å plante dei ut om våren. Heile det lange rosebeddet mitt er kanta med primula i alle verdens fargar. Formeirar seg gjer dei også, så eg har gitt bort ein del.Det er ingen blomster ein set så pris på som dei første som kjem om våren. Sjølv elskar eg tulipanar!!!! Gler meg til dei kjem!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...