mandag, desember 03, 2007

Julenissane er komne på Kongsberg.

Fekk koselige julenissebilde av gutane på Kongsberg i går.Som de ser har dei fått på seg nissehuene alt. Eg strikka i si tid fleire av denne typen, i Babyull eller Sisu- hugsar ikkje heilt. Dei fleste av barnebarna har vel vokse frå sine no. V har arva farfar si, og den er vel i største laget enno.
Elles har eg baka Ingers brød i dag, så det held til over jul.Det er julebaksten så langt. Ikkje sikkert eg kjem stort lenger heller. Har fått småkaker med dei på Bjørnaset, Ingeborg var med og selde til inntekt for Polen-tur som klassa hennar skal vere med på - til våren trur eg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var fine hodeplagg

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...