tirsdag, juni 11, 2024

 Eg kom meg inn på FB-kontoen ein augneblink- men så vart eg svensk igjen.Telefonen er heller ikkje å lite på, men den er i alle fall norsk.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2026:27.juni

Klokka er no19.52 og dette bildet tok eg for ei lita stund sidan, første streif av sol i dag, trur eg. Temperaturen på tappa er +18 graderC ...