onsdag, januar 27, 2021

Dagbok 2021: 27.januar

Bildet:Øvst oppe i Storebakken-Vernet til høgre. ----- Klokka er no 15.40, temperaturen er minus 5 grader C, det er nesten heilt klårt, det har vore sol og ein nydeleg dag så langt. Då eg var ferdig med frokosten i dag, var eg så syndig at eg sette meg til å høyre bok på Storytel og strikke. Etter kvart fann eg på å shine og vaske bad og kjøkken. Det var litt meir nødvendig enn vanleg, for eg har rota litt med matlaging på kjøkkenet og badgolvet ligg ofte fullt av lesta, vottar og skor som skal tørkast og varmast.Det blir ein del støv. Jobben tok ikkje så lang tid, så eg ville gå ein tur før middag i det nydelige vêret. Sola har vore litt av og på her vi bur, men eg trur den har vore heile føremiddagen øvst på Vallabøen. Eg hadde litt trøbbel med å få broddane til å henge på skorne, men fekk det til. Eg gjekk opp og inn på Fonnavegen, opp på toppen av Storebakken,ned til Olavsgata og innover og heim. Eg trefte først to damer som eg ikkje kjende, men som eg prata med likevel, så møtte eg ei eg kjende i Storebakken, og i Olavgata trefte eg ei venninne frå Pensjonistlaget.Det var fantastisk fint å vere ute i dag, eg såg at der var folk på Vernet, men eg ville ikkje dit i dag. Det gjekk fint å gå med broddar, men det går ikkje så fort-like bra for så fekk eg vere ute i sola ein heil time. Eg kom heim akkurat tidsnok til å lage middag til kl.15, og no har eg ete pannekaker for andre gong denne veka. No er det akkurat passeleg med snø, passeleg kaldt og fint brøytt overalt, no kunne vi hatt det slik nokre dagar, men det skal visst komme meir snø. Då hjelper det ikkje at ein har moka fint, Even var ned og freste litt på tunet mitt i går, så der er heilt topp. Men eg har høyrt at det skal komme meir snø-det treng vi ikkje. Fekk to brev i posten i dag, det eine var om Korona-vaksinering, skjema som eg skal fylle ut. Datoen har eg enno ikkje fått. Det andre var ei rekning for telefonkonsultasjon med legen min.Så fekk eg Giro på Digipost -det var SV som ville ha kontingent. No er alt ordna og eg kan ta fri resten av dagen. Har litt att på boka eg held på med og litt att på lesten eg strikkar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...