onsdag, januar 13, 2021

Dagbok 2021: 13.januar

Starevegen i dag klokka 15.00. No er klokka 15.50, temperaturen er minus 9 grader, sola skin i fjella og det er ein strålande dag, berre det ikkje hadde vore så kaldt. I dag var eg innstilt på å moke sjøl, men før eg var oppe hadde ein av naboane sett i gang med å frese heile tunet mitt, og dessutan laga veg heilt ned til kjellarleilegheita. No er ikkje leigebuarane i kjømda enno, men eg fekk veg så eg kunne gå ned i tilbygget og hente diverse.Og arbeidslaus vart eg heller ikkje for både trappa og altanen måtte mokast i dag også, så var det ved som skulle hentast inn og bossdunkar som skulle opp til vegen. Ja, det var tusen ting å gjere for den som vil. Til slutt gjekk eg i dusjen og vaska håret; sveisen var ikkje presentabel etter ei veke i strikkahue. Får eg gjekk i dusjen la eg i omnen, varmepumpa duger ikkje når det er så kaldt. Eg heldt meg på datarommet til det vart på tide å lage middag. Middagen i dag var som den var i går, berre at sausen var laga og eg hadde ei kokt potet att. I dag bevilga eg meg dessert, det vart krumkaker og is ! Eg synest sjlølv at eg et for mykje for tida, det er for at eg har for god tid til å lage mat, men komande tysdag får vi begynne å trene igjen, så då blir det mindre matlaging. Slik det er no blir det mykje å sitte inne og varme seg-og ete. Ja, eg plar no strikke litt innimellom, men eg vart litt usikker på det strikketøyet eg held på med, så no har eg lagt det bort, midlertidig, for eg vil at Solveig skal sjå på det. Men så har eg klipt av nesten heile erma på ei kofte der det var eit stort hol. Eg fann ein garnrest som var stor nok til at eg kunne klippe vekk mesteparten av erma og strikke ny. Det kan eg gjere mens eg høyrer lydbok eller ser TV.Det er lenge sidan vi har hatt så mykje snø og så kaldt som vi har det no, men eg hugsar korleis vintrane var før i tida. Eg skal vere heilt ærleg å seie at eg likar ikkje kulde. No har eg bestilt meir ved med Even, for det skal litt til for eitt menneske å varme opp eit heilt hus. Marit var til kontroll med legen sin i dag, og då fekk ho vite at ho skal få vaksine i februar. Viss eg er i samme gruppa, får vel eg det også? Elles så fekk eg utskrift frå banken på det eg har betalt til Telenor. Eg betaler enno for tvillingen som slutta å virke i august.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...