mandag, januar 11, 2021

Dagbok 2021: 11.januar

Klokka er no 16.20, temperaturen ute er minus 7 grader C, og det er gammaldags kvit, kald vinter ute. Då eg stod opp i dag registrerte eg at det hadde snødd ganske mykje sist natt, og at det blei ein liten jobb å moke. Det hadde slutta å snø, så vona var at det ikkje kom meir. Kor lenge eg var ute og moka er eg ikkje sikker på, men det må no ha vore eit par tre timar. Eg stressar ikkje, men tek meg god tid, og får både mosjon og frisk luft - eg likar å vere ute. Målet var å få det såpass at eg kunne ta ut bilen om eg ville -og at det vart plass til ein besøksbil på tunet. Har ikkje moka bilplassen til leigebuarane mine enno, eg veit ikkje kva tid dei kjem att. Då eg var ferdig gjekk eg inn på PC-en og skreiv meldingar og så ringde eg søskenbarnet mitt i Stryn. Etter kvart blei det tid for middag, den tredje og siste dagen med bacalao. Jammen greidde eg å ete opp alt, men eg trur det tek si tid før eg får lyst på meir.Eg har lagt i omnen så eg har det varmt og godt, strekte meg ut på sofaen ei lita stund etter middagen. Barnebarnet Eirik hadde tenkt å komme på besøk i dag, han skal reise tilbake til Trondheim i morgon, men så hadde han vore på besøk hos ei i går som var forkjøla; sjølv var han frisk og utan symptomar, men han valde å ikkje komme. Eg er meir forsiktig no enn før-vil ikkje gjere noko dumt no når vaksinen ikkje er så langt unna. Eg er litt maroder i hendene og skuldrane etter mokinga, så eg trur ikkje eg skal strikke så mykje i dag. Det er åt og skymest ute, men snøen lyser opp-eg håper den får ligge i ro ei stund-komande sundag får vi sjå sola om veret er like fint då. Vi har hatt ein lett vinter til denne tid, med mykje fint vêr i desember og også i januar.Bilda tok eg ca kl.14 frå trappa.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...