søndag, mars 15, 2020

Dagbok 2020: 15.mars

Klokka er no 17.15, temperaturen er ca.+5 grader og det regnar. Eg sit her og "kosar" meg med varm, nylaga kaffi. Eg merkar ikkje så mykje til at eg er i karantene for eg er som regel åleine om søndagane. Det er heilt OK. For eit par dagar sidan begynte eg å ta dei betennelse-dempande tablettane igjen, og dei siste par dagane har eg vore betre i armane og ikkje minst i hendene. Så eg har sove godt om nettene. Det har mykje å seie. Berre det å få på seg klede om morgonane er ei utfordring når verken armar eller hender funkar.
På føremiddagen i dag strikka eg og høyrde radio, eg var sjølvsagt på FB og så la eg i hop ein klesvask og rydda kjøkkenet. Kl.13.30 bestemte eg meg for å gå ein tur før middag, mat hadde eg att frå i går. Eg ville gå ein runde på Vernet om ikkje anna. Ikkje før var eg komen ut før det begynte å regne, og det gjorde det heile den vesle timen eg var ute. Eg vart våt både her og der, så eg måtte byte på meg tørre klede då eg kom heim. Men det var noko anna som var rart. I seinare tid har det vore tungt og travelt å gå, i vinter gjekk eg så lett som ei fjør- og det gjorde eg i dag også, eg følte meg som ein ungdom der eg gjekk. Det var ei fin kjensle.
Det blei eit voldsomt måltid då eg kom heim, eigentleg var det for mykje mat til ein person, men eg fekk det i meg. Eg får helle skofte middagen i morgon. Eg likar ikkje å kaste mat.
Eg la meg på dag-senga på datarommet med Storytel, men eg veit ikkje kva det er, eg som har lese berre lydbøker i mange herrens år, har fått trøbbel med å få med meg det eg høyrer på øyra, no vil eg helst lese på papir. Men eg sovna i alle fall ikkje. Eg vart frostig fordi eg var våt både her og der, for eksempel i håret. Men no har eg kveikt i på stova, slik at der blir varmt. Eg er frostig for tida, men det hjelper å strikke. Eg tenkjer på korleis det har vore vårane før, med mykje sol og varme inn glasa. I år har vi knapt sett sola.
Det er vel litt spesielt for dei yrkesaktive å ikkje skulle på arbeid i morgon, men eg håper at "dugnaden" gjer sitt for å stoppe epidemien. I Ørsta er det no 4 som har testa positivt på Corona.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...