søndag, mars 22, 2020

Bok nr.14 - 2020: De ingen savner.


De ingen savner er den første boken om Elisabeth Sunee Rathke (Elli), politietterforskeren som er halvt thai, halvt norsk og med svart belte i karate. En ung pike blir funnet død på Gamlebyen gravlund. Hun er naken og lukter av en ubestemmelig kjemisk væske. I armen står en kanyle. Dødsfallet er starten på en grusom sak som bare vokser og blir den mest krevende i etterforskerens karriere. 
…………………………………………………………………………………………..
Denne boka har eg lese på Storytel. Eg skulle vere vant til lydbøker, men hadde litt problem med denne, sikkert fordi det vart vel mykje på og av. Tilbakespolingar vart det også, så det vart litt rot for meg. Boka har fått terningkast 6, men eg syntest den vart langdryg-kanskje på grunn av tilbakespolingane?

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...