søndag, januar 12, 2020

Dagbok 2020: 12.januar

Klokka nærmar seg no 19.00, det er + 3 grader C ute, og det er mørkt for lengst. Alle snakkar om denne mørke vinteren, men i dag såg eg glimt av sol i skyene. Dersom det klårnar opp kan eg få sol i stova neste helg, og då er det verste unnagjort når det gjeld vinter og mørketid.
I går kveld sat eg oppe ganske lenge, og sov tilsvarande i dag morgon-det passar veldig bra for meg.
Men føremiddagen vart kort, og lite og ingenting var gjort, men det er heilt OK. 
I dag har eg høyrt radio, sett TV(opptak) og lese bok. I tillegg til at eg har ei tid på datamaskina kvar dag.  På ettermiddagen kom Marit ned ein tur, såpass eg fekk koke kaffi, så no blir eg vel oppegåande til langt på natt. Som sagt har eg ikkje gjort noko fornuftig i heile dag, men det kan hende eg legg opp eit strikketøy i løpet av kvelden-når eg har lese ut boka mi. I morgon trur eg at eg må gjere noko nyttig - eller komme meg ut ein tur.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...