søndag, desember 22, 2019

Dagbok 2019: 22.desember

Dette bildet var tatt kl.12.30. 
Dei andre to kl.15.45.

Klokka er no 15.45, temperaturen er ca. 1 grad under 0 no. Det har vore ein nydeleg dag, med klårt vêr og sol i fjella. Vi må nok vente til ca17.januar før vi får sol inn i stova.
I dag hadde eg litt å gjere her heime, så eg utsette handlerunda til i morgon. Viss eg er litt tidleg ute får eg alt eg treng på Kiwi. I dag fiska eg to kaker opp frå frysaren og kledde dei opp med sjokolade glasur. Den eine skal Margrete ha. Ikkje mykje arbeid, men litt ror fylgjer det med, så det var greitt å få det unna.
Så vaska eg badet og kjøkkenet, så no er eg så å seie ferdig til jul. Hadde armane mine spelt på lag, kunne eg sikkert ha gjort meir. Det er mest pyntinga som er skadelidande.
Etter at eg var ferdig å vaske tok eg meg litt mat før eg fyrte i omnen. Så sette eg meg til å høyre radio, men armane likar ikkje at eg er i ro, då begynner dei å verke med ein gong. Eg må visst legge opp eit spøt såpass eg kan sitte i ro.
I morgon reknar eg med at Soveig og Margrete kjem for å bytte julegåver og få med seg gåvene frå Rasmus. Eg har ikkje kjøpt ein einaste ting- eg gir berre pengar og så må dei kjøpe sjølve. Eg har ikkje fantasi nok til å finne høvelege gåver til så mange.
Eg har ikkje skrive julebrev heller, for dei fleste eg kjenner er inne på bloggen min av og til, så eg får ønske alle god jul her- og på Facebook.
                                    GOD JUL !
Forresten lærte eg noko nytt på Lina Eide sjovet i går. Nemleg at det gammalnorske namnet for jul-jol- faktisk tyder hjul-noko som går rundt. Og kva er det som går rundt ?- året/jorda rundt sola. I førkristen tid var jula ein fest for at sola "snudde". Då var det joleblot. Men mens mange andre land har døypt festen om til kristne namn, held vi her i Norge på det gamle heidensk namnet. Det engelske Christmas(Kristus-messe) er ikkje blitt adoptert her.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...