onsdag, september 11, 2019

Dagbok 2019: 11.september (Remember: Nine eleven 2001)

Klokka er 19.53, temperaturen er + 13 grader og det har regna meir og mindre i heile dag.
Det har vore eit travelt døgn sidan eg skreiv i går. Det verste var at eg ikkje fekk sove sist natt, sovna litt på morgonkvisten, elles var det håplaust. Men det er ikkje så farleg om ein er litt trøytt ein dag.
Vaska håret og gjorde meg klar til spanskundervisning frå 11-13. Det er alltid kjekt, og vi kosar oss med litt godt i pausen mellom dei to øktene. Det er ikkje lang veg til kafeen når vi er på Bakk-Ola-marka.
Etter spansken, var Eli og eg på kulturhuset og dekka bord i lag med dei andre damene i styret. Fekk ein liten pause heime etterpå, sidan vi ikkje skulle begynne møtet før kl.17 i dag. Marit og eg for i lag, og det var eg som køyrde i dag. Eg likar å køyre litt kvar dag, for då får eg trening. Men eg må nok snart trene på lengre turar trur eg.
Pensjonistmøtet gjekk heilt greitt. Eg skal ikkje skrive noko om det her, for i morgon blir det å skrive referat for avisa. Akkurat det er ein JOBB.
Marit og eg henta kinobillettane våre før vi for heim, så er vi klar for "Afternoon tea" og "Downton Abbey" på fredag. Eg synest det har vore litt hektisk no, eg er ikkje vant til å vere så mykje på farten, men det er no kjekt å "ta seg ut" litt. Eg er veldig glad i den vesle bilen min, eg hadde ikkje kunna vore med på så mykje om eg ikkje hadde hatt den. No skal eg slappe av og sjå litt TV, og kanskje lese litt i ei bok eg begynte på i går.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...