onsdag, september 26, 2018

Dagbok 2018: 26.september

ANYTHING YOU TRY TO FIX WILLTAKE LONGER AND COST MORE THAN YOU THOUGHT-  Murphy`s law (ei av dei)

Klokka er 17.50, temperaturen 9-10 grader C, som vanleg. Regnbyger, som vanleg, solgløtt mellom bygene, ikkje SÅ vanleg. No blæs og regnar det ute, men inne har eg det bra. Varmt og tørt. Har nettopp vore ute ei lita stund og jobba litt. Fekk abstinens av å ikkje gjere skikkeleg mannfolk arbeid i lang tid. Så eg kledde meg godt og gjekk ut og saga 9 store kubbar av plommetreet, No er det stort sett berre stammen og rota att. Brukte handsag, så eg fekk litt mosjon.
Sov dårleg utan sovemedisin sist natt, men no har eg bestilt resept, så i morgon må eg på apoteket. Det er i grunnen berre innsovningsmedisin eg får, men det verkar bra.
Eg var rimeleg tidleg oppe i dag, og fekk støvsuga alle teppegolva, det var eit visst behov!
Einar var i Volda, han ringde og ville komme på besøk. Det var sånn halvveges avtalt. Eg fann fram litt mat frå frysaren, så vi åt middag og drakk kaffi i lag. Kjekkare å lage middag til to enn til ein, ulempa er at eg må ete restar i morgon. Elles har eg prata med Eli i telefonen, vi begynner alt å planlegge for neste år i pensjonistlaget. Neste veke er det markering av Eldredagen på kulturhuset, eldrerådet har tatt heile ansvaret for den, vi skal berre dekke bord.
Har lese litt i lydboka mi, men det går treigt. Får ikkje strikka ferdig lestane eg held på med, grunna garnmangel. Eg prøver å bruke opp garnrestane etter kvart og strikke restelestar, men kjem ikkje alltid i mål. Garn har eg, men eg må liksom ha ein brukbar farge og garntype. Solveig har lagt siste hand på kofta mi - eg har strikka den sjølv, men ho har montert og vaska den. Den blei fin, seier ho. Eg snakka med henne i telefonen i går. Eirik kjem heim denne helga, Han og nokre kameratar skal visst spele i Ålesund.  Audun kjem også ein tur heimom. Og så nærmar haustferien seg for dei som er i skulen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...