lørdag, juli 29, 2017

Dagbok 2017: 29.juli

Klokka er 20.00, temperaturen er + 18 grader C. I dag har det for det meste vore lettskya og litt sol, men ut på ettermiddagen kom det ei god regnbyge. No er det fint igjen.
Då eg vakna i går verkte eg overalt, så gale var det ikkje i dag, då var det berre eine armen som slo seg vrang, men no har eg låkt både her og der etter ein relativt aktiv dag. Det går vel over.
I dag har eg bytta på sengene, lufta sengetøy, vaska alle vaskbare golv, klipt graset på heile tomta, laga middag, vaska klede, hengt ut klede, tatt inn klede osb. Då eg var i mål med heile programmet, dusja eg og vaska håret.
I dag er det fredag for meg, laurdag var det i går; dette med vekedagane får eg aldri orden på.
Men eg veit at det er sundag i morgon.
Nils var ikkje heilt i form på føremiddagen, men no er han i orden, sjølv om foten og hofta plagar han.
Vi sat og skulle sjå på TV 2, men så kom eit program vi hadde sett før. Det er mykje repriser no sommars tida, men for slike som Nils betyr det veldig mykje å ha fjernsynet som selskap.
Den siste HBO-en har vore her, ho kom litt for tidleg i kveld, men det gjer ingen ting.
I dag har vi ikkje hatt besøk, men Audun snakka om at han ville komme ein tur i morgon.
Utover i veka dukkar vel dei fleste opp att etter å ha vore på ferietur.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...