onsdag, april 12, 2017

Dagbok 2017: 12.april

Krokus og scilla i mengdevis på plenen, men dei let seg att i regnet.


Klokka er 19.00, temperaturen ute er +7  grader C, det er overskya og har regna litt i dag også. Den 12.april i fjor var eg ute og spraya skvallerkålen, og Nils hadde sådd sukkererter, så vi ligg litt etter skjema i år.
I dag har eg vore svært lite effektiv, rett ut lat, vil eg påstå.
Laga middagen nesten ferdig før eg gjekk på butikken i 12-tida. Eg skulle berre handle litt, ikkje meir enn eg kunne bere med meg. Og det gjorde eg, Men eg hadde ikkje gått mange stega på heimvegen før ein av naboane stoppa bilen og spurde om eg ville sitte på. Det ville eg. Men så spurde han om eg ikkje ville handle meir-dei skulle også handle, så då tok eg ein runde til på butikken og raska med meg litt tyngre ting, så no har eg t.d. rikeleg med melk i huset.
Vi åt tidleg middag, i dag vart det gryterett med poteter til. Nils har ikkje lenger aversjon mot poteter, så no går dei gode mandelpotetene unna.
Seinare åt vi "Nons" - sidan vi kutta ut middagen. Nils et godt, og det verste er at eg også et -meir enn eg burde.
Så sovna vi i kvar vår stol etterpå, eg hadde sove uroleg sist natt, og så var eg relativt tidleg oppe. Eg står opp først, fyrer i omnen om det trengst, lagar frokost etc.- før eg gir Nils tablettar klokka 9.00. Så må han ligge ei stund etter at han har fått tablettane. Slik er rutinen no. Og det går framleis bra. Nils greier å gå utan rullator no, men eg vil helst at han brukar den.
I dag har vi ikkje hatt besøk av familien men ein av naboane stakk innom for å hente ei bok vi hadde på lån.
Elles går det mykje i TV. Vi har sett krimserien på NRK 1, men ikkje fått med oss den på TV 2-den kjem vel i reprise.
Elles har eg gjort litt "kontorarbeid" i samband med pensjonistmøtet neste onsdag. No trur eg at eg skal sette på ei maskin med klesvask-før det blir helg. Men aller først skal eg feste trådane på lestane eg strikka ferdig i går.
I morgon kjem Audun ein tur innover om det går etter planen.
I dag kan vi gratulere Anne Marie, systera til Nils, med 82-årsdagen!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...