mandag, april 10, 2017

Dagbok 2017: 10.april

Klokka er19.10, og Eirik og morfaren ser fotballkamp. Temperaturen ute er +3-4 grader C, og vi har hatt både regn, sludd og hagl i løpet av dagen. Sjølv om det er fint innevêr følte eg sterk trang til ein tur ut i dag. Mesteparten av hausten, vinteren og våren har eg vore mykje ute og gått, og det kan eg ikkje slutte heilt med.
I dag skulle eg på styremøte klokka 12.00 og hadde avtalt med Einar og Audun at dei skulle vere her hos Nils mens eg var vekke. Eg kokte kaffi og sette fram kaffimat før eg gjekk nedover litt før halv 12. Eg gjekk ikkje beinaste vegen, for eg tok det som ein tur. Vi har hatt ein person for lite i styret lenge, men no er det holet fylt-av ei dame frå Eid, så no er vi to eidajenter. Veldig kjekt.Eg kjenner henne godt frå før.
Etter møtet handla eg litt på Spar før eg ringde heim etter skyss, slik avtalen var. Men før Einar kom, var naboen på pletten, han la vel merke til den stakkars kjerringa i knallraud regnkåpe som stod og venta i Holmegata. Men eg venta sjølvsagt på Einar, som eg visste var på veg. Eg hadde kjøpt brød og pålegg -så i dag var DET lunsj. Det er Einar som har tatt bildet over, det er derfor han ikkje er med sjølv. Det bildet har for øvrig betre kvalitet enn det eg sjølv tok av Eirik og Nils(under).Eirik har vore på jobb på Møbelringen i dag, og kom hit etter arbeidstid-dvs. etter kl.18.


Reknar med at vi får besøk av fleire barnebarn etter kvart som dei kjem heim. I morgon er det dusje-bytte klede og plaster-dag, så då reknar eg med at mykje av føremiddagen går med.Eg skulle absolutt ha støvsuga på stova, så eg får jage Nils inn på datarommet ei stund. Likar ikkje å ha det uryddig og ruskete.
Middagen i dag vart restar frå i går. Nils er i grunnen mest interessert i dessert.I dag fekk han diabetiker-is med jordbærsmoothie. Dobbel porsjon. Han har vore i bra form i dag også, vi takkar for alle gode dagar.
Eg har begynt på ei ny bok, men ikkje veit eg om eg har lese den før, for no får eg ikkje fram det eg søker etter på bloggen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...