fredag, februar 03, 2017

Dagbok 2017: 3.februar

Klokka er 21.50, temperaturen er + 6-7 grader C og vêret er framleis like vårleg. Det einaste vi saknar er sola ,som er bak ei lag med skyer.
I dag har eg hatt kjensle av at det er laurdag, derfor har eg ikkje gjort noko særleg verken husarbeid eller anna. Hadde tenkt å gå ein tur -men slo det i frå meg.
I dag tidleg kom Nils inn på stova der eg sat og strikka etter frokost, utan rullator og fullt påkledd. Det var eit kjekt syn, men eg vil helst at han brukar rullatoren slik at han har noko å gripe tak i om han skulle bli ustødig.
Før middag gjorde eg ikkje stort anna ennå dusje og vaske håret -og sette på ei vaskemaskin. Lurte meg til å høyre litt lydbok innimellom mens eg strikka på eit par lestar-som vanleg.
Fekk melding frå Margrete at ho kom ein tur etter arbeidstid. Hadde eg visst at ho hadde tid å vere ei stund, skulle eg laga middag. I staden blei det berre kaffi og litt kake. Det viktigaste for oss er no praten, å få "frette" litt nytt frå fleire kantar, når vi sjølve er så stadbundne.
Det vart kjøttkaker til middag i dag også, Nils hadde lyst på restar frå i går. Eg laga ei suppe også, som berre eg har ete av til denne tid. Nils et nesten normalt no, og det er bra. Det som ikkje er så bra er at eg også et, no når eg hadde vent meg til å ete minimalt. Å tru at ein kan miste særleg mykje vekt ved å mosjonere kan ein berre gløyme, det er berre ein veg til eit slankare liv og det er mindre mat. Ja, no tenkjer eg ikkje på dei som mosjonerer skikkelig hardt - det kan ikkje eg gjere.
Elles har det blitt mykje stillesitting på meg i dag, og ein god del TV. Og meir blir det vel utover kvelden.
Planar for morgondagen har eg ikkje enno, men det kan no hende at noko eller nokon dukkar opp.
Eg held på med ei ganske spennande bok for tida, så eg er litt ivrigare å lese enn eg har vore i det siste.
Ønsker alle ei fin helg!

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...