søndag, februar 19, 2017

Dagbok 2017: 19.februar

Klokka er 20.15, temperaturen ute er + 6 grader, og det regnar.
Det er mindre enn ein time sidan eg kom att frå Volda, men så måtte eg innom FB, og så kom det ein telefon etc. så  tida går litt ifrå meg.
I dag skulle eg få sitte på med nokre naboar til Volda, dei ville besøke Nils. Det er kjekt at Nils får besøk av andre enn meg, men eg vart der litt lenger og tok bussen heim. Det er godt å få litt frisk luft og mosjon også. Eg brukar mindre enn ein halvtime å gå frå sjukehuset og ned på busstasjonen, og då går eg ikkje fort. Så fekk eg turen frå busstasjonen her og heim att, så det vart ein passeleg tur i dag.
Føremiddagen vart litt lengre enn vanleg sidan eg fekk skyss, så eg fekk gjort litt husarbeid før eg fór.
Bytta på sengene og vaska soverommet, blant anna.Ikkje så stor skilnad på helg og yrke her i garden.
Eg laga smoothie til Nils og hadde med på eit sylteglas. I dag brukte eg eplejus som var lite søt +jordbær, bringebær og banan (ferdig blanding) Den gjekk ned på høgkant, men han må vere litt forsiktig med kva han har i seg no når han går på penicillin. Han kan bli dårleg i magen.
Elles hadde han ete middag i dag, skikkelig sosakjøt ! Det var bra. Men brødskiver vil han ikkje ha, eller noko anna som er tørt. Det går mykje i supper og næringsdrikkar.
Han har ei lita søt jente som passar godt på han. Ho kjem ca. kvart 5.minutt og spør om det er noko han vil ha, eller måler blodtrykk, temperatur, sukker etc. etc. Ho snakkar stavangerdialekt, men kjem opprinneleg frå Tyrkia, så i dag fekk eg teste "tyrkisken" min. Trur ho er sjukepleieelev.
Fiskekameraten Kjell ringde og spurde om eg ville ha kvitlange, han hadde fiska i dag, og sjølv et han ikkje den fisken. Han veit at vi likar den, men i dag takka eg nei. Ser ikkje for meg at eg skal koke fisk berre til meg sjølv.
Men no må eg ut og raide kjøleskapet og sjå om eg finn noko eg har lyst på.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...