mandag, januar 23, 2017

Dagbok 2017: 23.januar

Klokka er 18.40, temperaturen +3 grader, og i dag regna det igjen.
Eigentleg har eg vore nokså lat i dag, så eg har ingen store bragder å skryte av. Før middag farga eg håret mitt og rydda litt i huset etc. Sat ei stund og høyrde lydbok mens eg strikka etc. Margrete kom etter skuletid. Eg hadde varma ein pizza frå frysaren, så vi åt litt før vi tok turen ut til Nils. I morgon skal han til sjukehuset i Volda, og etterpå rett heim. Derfor tok vi med oss mesteparten av det han hadde der ute  heim i dag. Til dømes er laptopen på plass på stovebordet igjen.
No er vi sjølvsagt spente på kva legen vil seie i morgon, og korleis det vil gå når han kjem heim att.
Ein ting er sikkert, vi må ha strenge rutinar når det gjeld mat og måltid, det er
PLAN 1.
I dag har han hatt besøk at to nabopar, det første før middag, det andre i det Margrete og eg skulle til å fare. Det blei ingen mosjon på meg i dag sidan Margrete både henta og bringa. Ho skulle på eit møte her i Ørsta klokka 18, så ho hadde eit par-tre timar til rådvelde mellom jobb og møte.
Ho fekk også tak i ein sotkubbe til meg på Europris, så no skal omnen brennast rein.
For meg blir det vel no å sette meg i godstolen med strikketøy og TV. I morgon kveld er Nils heime, håper eg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...