torsdag, mars 17, 2016

Dagbok 2016: 17.mars

 Klokka er ca 18.00. Temperaturen ute er +5 grader C, og det er regn og skodde.No ligg skodda heilt ned på jorda. Truleg er det giktvêr, for i dag har eg verkt både i hofta og foten. Eg har vore bra lenge no, og full av arbeidslyst, men i dag har det vore ein laber innsats frå mi side. No held vi på å lage litt middag, etter at vi var ein liten tur nedover på biblio og Kiwi.
Nils tek seg ein og annan raptusen og grev i snøen for at den skal smelte fortare, og om det enno er mykje att, så går det rette vegen.
Eg har styrt med  klesvask og stryking blant anna, og så har eg pynta litt til påske. Kjekt med litt gult ein kort periode. Elles skal eg innrømme at eg vart liggande på sofaen ei god stund med lydboka mi-i håp om å bli litt betre.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...