søndag, april 12, 2015

Dagbok 2015: 10.-12.april


Utsikt frå hotellet fredag kveld.

Jubilanten og brørne hennar.

Jubilanten og tantejentene

Yngste oldebarnet og mora.
Nokre av gjestane ved gåvebordet.

Klokka er 18.15; temperaturen ute er + 5 grader, det er overskya, regnbyger og ganske surt. Vi er nyss heimkomne frå tur, har fått opp varmen i stova og ete eit måltid mat.
Eg hadde med nettbrettet til Solund, men det vart ikkje til at eg skreiv blogg mens eg var der.
I dag reiste vi frå Hardbakke klokka 10.30, etter at vi hadde ete frokost, pakka og rydda romma våre. Vi hadde god tid til ferja som gjekk frå Krakhella 11.30. Leon, Kari og Robert var med samme ferja, men dei køyrde av i Rutledalen, sidan dei skulle til Bergen.Vi måtte vere med til Rysjedalsvika.
Vi køyrde så beine vegen til Lote, nesten utan stopp. Og Loteferja var klar 5 minutt etterpå, og så rakk vi Folkestadferja ein time seinare. Radigare kan det ikkje gå. Eg stemmer for at denne vegen blir E 39.Ingen problem med ferjer -berre dei går. Elektriske ferjer er fint, særleg på korte strekningar. Eg har no lært at dei store ferjene mellom Lavik og Oppedal brukar for 150 kr i straum over fjorden. Men det er ei anna sak.
Litt meir om turen:
Fredag klokka 14.00 reiste vi frå Volda. Vi var framme i Rysjedalsvika i 18-tida, så vi hadde god tid å ete nistemat før ferja kom- den gjekk klokka 19. Det tok ein time over til Krakhella sidan vi var innom både Rutledalen og Losna. Så var det 2-3 mil å køyre til Hardbakke, der vi hadde bestilt rom på hotellet som tidlegare var pensjonat for framhaldskuleelevar. Hotellet var fint oppussa sidan sist vi var der, romma var fine, med gode senger og fine møblar. Sidan dette hotellet blir drive etter "rorbuprinsippet"-serverer dei ikkje frokost. Men vi hadde kjøkkenkrok med kokeplater, mikrobølgeomn, kjøleskap og vask. Og mat hadde vi med oss. Det vart til at vi åt på Nils og mitt rom, så slapp jentene å rote til sitt .
Laurdag før middag, var Nils av stad og fann kjentfolk å prate med. Sjølve den spreke 80-åringen som  vi var komne for å feire, kom oppom hotellet så  vi fekk treffe henne før "festen".
Selskapet begynte klokka 14.00. Vi fekk god middag med kaffi og kaker ei stund etterpå. Det var veldig kjekt å treffe att slekta, det var ganske lenge sidan vi har sett dei fleste av dei. Anne Marie hadde invitert brørne sine med koner, alle tre barna med ektemakar; nesten alle barnebarna kom  og dessutan sju av dei åtte oldebarna. Den yngste gjesten var berre 3 veker gammal og heilt nydelig.Solveig og Margrete var dei einaste av tantebarna som var der, dei andre bur stort sett nærmare.
Etter at selskapet formelt var slutt var nokre av oss opp til Tone, der vi fekk enda eit måltid i form av gryterett med brød og salat, så vi gjekk ikkje svoltne til sengs.
No vil eg takke alle for ei triveleg feiring.
Og så vil vi gratulere Anne Marie med 80- årsdagen, som eigentleg er i dag. Ho vart fødd på samme dato som mor si, så dei har feira mange dagar i lag.
Desse bilda tok eg frå området rundt hotellet ved avreise i dag. Då var vêret fint, men det varte ikkje lenge:





NB: Vil berre presisere at Nils ikkje er frå Hardbakke, men frå ei øy lenger ute. Skal vi ut dit må vi ta enda ei ferje. Det vart ikkje denne gongen.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Kjekt å lese om turen dykkar. Fine bilder av folk og natur.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...