fredag, april 18, 2014

Dagbok 2014: 18.april


I dag vakna vi til sol frå klår himmel. Og vi var ikkje seine om åkomme oss ut. Til tross for at det var Langfredag, vart det jobbing ute i dag. Når far sjølv i huset framleis går rundt med to krykker er det godt å få hjelp av far sin, sidan han hade kjøpt i hop diverse leikeapparat som skal byggast og settast i hop. No er jo Wenche svært snikkarkyndig, men det er godt å vere minst to når ein skal sage  skrue.
I dag blei det lammesteik, og den var god. Til dessert fekk vi molter og krem, og det er noko heilt anna enn moltekrem! Gutane styrer seg stort sett sjølve, men vi er no i lag. Vi har det veldig bra. Rasmus var rådgivar for det meste. Eg sat mykje og såg på, men etter kvart vart eg sjølvutnemnd kokke.

Minstemann hadde kledd på seg sjølv og gått ut, mens eg var inne. Då eg kom ut lo han godt:"Ja, men farmor, du har jo ikke tatt på deg jakke og støvler."
Trampolina var flittig i bruk, og Storebror er pålitelig barnevakt.

1 kommentar:

solveig sa...

Godt veret vart betre! Hels alle!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...