tirsdag, juli 31, 2012

Vêrmelding 31.juli - 2012


Klokka er snart 19.00, temperaturen ute er + 15 grader C. Det er iskald skoddevind, men opplett. Det kom nokre dropar på ettermiddagen, det var bagateller. 
Det øvste bildet tok eg i 14-tida, då såg det ut som om det ville klårne opp, men det gjorde det altså ikkje.
Det har vore litt aktivitet i Starevegen i dag. Her har vore ei gravemaskin og greve ei grøft,naboen har mala, og styra på med mykje anna også.
Eg har gjort lite og ingen ting, og Nils har hjelpt meg. Han var forresten ute og drog krabbeteiner i dag, utan å få ein einaste krabbe. Margrete kom oppom etter at ho hadde vore hos tannlegen, og vi hadde ikkje mykje å by på. Hadde rekna med at det skulle bli krabbefest.
Til middag steikte eg sei, så no har vi hatt tre fiskemiddagar etter ein annan.
Nils tok med seg noko fisk og reiste fram i Åmdalen til ein som set pris på det, og som har mykje ved, så det blir litt bytehandel, der også.
Eg synest det er trist at juli månad snart er over utan at vi har hatt altfor mange soldagar.
Desse fine blomstrane fekk eg av ein nabo!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...