torsdag, mai 27, 2010

Vermelding 27.mai 2010

Klokka er no ca 15.00, og temperaturen er +15 grader C.Vi har nettopp ete middag, og mens vi åt, kom det ei skikkelig regnbyge, før det letta opp igjen. Før middag var det ganske fint ver og ein del sol
I dag er det saging og kløyving som står på vedprogrammet. Sjefen fann ut at det sikkert ikkje var lurt å felle fleire tre før dei første var på plass. I staden for å ha veden i sekker slik vi plar, skal han no løde den opp inne i tilbygget. Det hadde vore fint arbeid til meg, viss eg hadde kunna bøygd ryggen.
Eg koka ei stor panne lapskaus til middag, og så har eg ei vaffelrøre ståande som eg skal steike om ei stund. I 5-6 tida skal vi køyre Audun heim att, så får vi oss ein liten tur med det samme.Fisketur har det ikkje blitt på karane denne gongen, båten vår eignar seg ikkje i vindfullt ver. Men det kjem dagar etter desse.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...