mandag, mai 17, 2010

Bok nr.26 - 2010: Carmine Street

Eg har lese mange av Håkan Nesser sine bøker, særleg kriminalromanar, og han har vore ein av mine favorittar. Men denne boka får eg liksom ikkje taket på - eller det er kanskje rettare å seie at den ikkje grip tak i meg.Eg seier ikkje at boka er dårlig, den er både velskriven og tankevekkande på mange måtar, men eg dett ut heile tida, noko som er særdeles irriterande når kvar plate inneheld 6-7 spor. Eg har såleis lese store delar av boka både to og fleire gonger utan å få særlig mykje ut av den. Det er kanskje mi eiga skuld?

2 kommentarer:

solveig sa...

Du må legge bøkene frå Piratforlaget over på MP3! Nesser er ikkje min favoritt. Eg irriterer meg over dei fiktive namna. Dei er så vanskelege å hugse, også i papirutgåve.
Likar Ystad betre ...

Besta sa...

Nesser har nokre veldig bra bøker. Han er nokså filosofisk, men i denne boka gikk handlinga så tregt at det var vanskelig å halde interessa oppe.Men eg kan no google den, så kanskje eg forstår kva eg har gått glipp av.

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...