mandag, mars 01, 2010

Bok nr.13 - 2010: Haukene.

Eg har lese ei bok av denne forfattaren før.Det var ein nøktern politiroman,nesten dokumentarisk.
Denne romanen tek også utgangspunkt i det norske samfunnet slik det er i dag. Det handlar mellom anna om norsk utanrikspolitikk,oljeboring, våpenproduksjon og i det heile tatt.Men så tek det heilt av i reine James Bond- stil.CIA er innblanda, likeins Moussad. På grunn av tittelen på boka, kom uttrykket "høk over høk" dettande inn i tankane mine. Om der er nokon bodskap i boka, må det vere at alle er meir eller mindre korrupte i samfunnet vårt, og politikarane er uvitande om mykje av det som skjer. På same måten som at den amerikanske presidenten ikkje har heilt styringa på CIA. 
Det er mykje action i boka, likevel fenger den ikkje meg. Som eg har skrive før, likar eg at kriminalromanar er ryddige med eit klart fokus.Det som er i vegen med denne boka er at forfattaren vil skrive om alt i ei bok.
Men det er mi personlige meining, kanskje andre er vilt begeistra. Kva veit eg? 
De kan lese kva boka handlar om her

Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...