onsdag, april 22, 2009

Bok nr.27:En plass i solen.


Denne boka har eg lese på MP3-spelaren, så eg har ikkje noko omslag å scanne.Dei fleste kjenner vel Liza Marklund, og denne boka er like god som bøkene hennar brukar å vere.Eg har fått lese den ganske grundig,sidan der er så lange spor. Alle lydboklesarar forstår nok kva eg meiner.I denne boka tek ho oss med til Spania og Marokko, dermed lærer ein noko nytt om desse landa også.
Eg synest boka var god underhaldning, pluss litt meir.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg likte godt denne boka og skreiv vel om den ein gong i fjor.

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...