fredag, september 21, 2007

Fredag før TV-kvelden set inn.

I dag reiste vi til Volda etter at eg hadde vore til akupunktur. Skulle kjøpe noko småtteri å ha med til Kongsberg.Hadde tenkt å kjøpe Fabel-garn også men det vart gløymt!!!! To tankar i hovudet på samme tid går visst ikkje lenger?
Handla litt i Ørsta også; trava i alle fall så mykje rundt at eg vart heilt "skutt". Gjorde eit lite varp då eg fekk meg ein flott duk til spisebordet for 70 kr. Brukar å rote i restekassa på gardinbutikken etter gardinlengder som eg kan bruke til noko.
Fekk med meg ei brosjyre frå TRAKTØREN. Mange gode tips til julegåver- kvalitet, men ikkje billeg. www.traktoren.no
Borna på bildet er tvillingane Jimmy og Johannah,2 år; oldebarna til Anne-Marie, barnebarna til Tone og barna til Patrick. Her er dei på veg inn i barnehagen for første gong.
Elles fekk Øyvind ein son i går, så no har Anne Marie 3 oldebarn.
Med skjerfet til Margrete går det framover for å seie det slik.Har begynt på den andre av tre buntar. Heile bredda er på 26 masker, så det er overkomeleg, men aberet er at eg må ha augene på arbeidet heile tida, for misser ein ned ei maske er ho ikkje god å finne att.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...