lørdag, juni 03, 2023

Dagbok 2023: 3.juni


 Klokka er no 18.10, temperaturen ute er + 10 grader og  det er nokså overskya, det har det vore i heile dag.Eg var litt treig i dag, hadde ikkje bestemt meg for kva eg skulle finne på, så eg vart gåande og surre , strikke litt, sjå TV og så kokte eg graut til middag og åt.

Då visste eg kva eg skulle bruke resten av dagen og kreftene på. Bringebæråkeren skal vekk, var målet eg jobba mot i dag og etter 3 timars slit er eg i mål-så langt.Eg tok først vekk strengar og tau, og så prøvde eg å få opp stolpane som har vore støtte for alt. Dei var gamle og velbrukte, men eg fekk dei opp (det å jobbe med alt åleine lærer ein seg etter kvart.) Eg fjerna skiferhellene på sida og spadde opp alle stader eg kom til. Der var eit par bringebærplantar att og dei får stå , med litt støtte. Meininga er å så i og late graset vekse heilt bort til bringebæra, så kan eg klippe graset som etter kvart vil kome., i lag med resten av plenen, og så klipper eg med saks attmed bringebærstilkane slik som eg gjer med dei andre bærbuskene . Det vart litt av ein jobb for ein gammal kropp, men dei som kjenner meg veit at eg sjeldan gir opp noko eg har begynt på.

Då eg kom opp att og skulle gå inn låg Lollo på trappa. Marit og fam. skulle på eitt eller anna i dag, men eg hugsar ikkje kva det var.

Eg hadde slik søndagskjensle i dag før middag at eg forsto ikkje at  eg skulle gjere noko. Gjekk ikkje på Vernet ein gon-eg trur eg sløfer det i dag.

Litt av sluttresultatet:


 




Eg hadde sjølvsagt ein stor svart sekk med slikt som skal på VØR, men eg er ikkje nøgd med sekkane eg kjøpte på Clas, dei toler ingen ting-

Eg ser at eg skulle ha tatt bilde av åkeren i profil.

Eg begynte å sjå ein serie om Brigitte Bardot på NRK TV i går. Eg får vel sjå den ferdig. Netflix kjem eg ikkje inn på no.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.oktober

Klokka er no  18.48 , temperaturen ute er berre 2-3 +grader og kvelden kom tidleg i dag.Det positive er at vi slepp regnet. I dag fekk eg gå...