lørdag, mai 06, 2017

Dagbok 2017: 6.mai

I dag kan vi gratulere Eivind på Kongsberg med konfirmasjonsdagen. Han er den eldste av dei tre gutane til Rasmus. Solveig og Øystein, Margrete og dei to yngste av barna hennar  har vore representantar for vår familie i dag; Nils og eg måtte halde oss heime, sjølvsagt.
Vi kan også gratulere Stein Inge, son til bror min, med 48 -årsdagen, og Lise som er gift med søskenbarnet mitt i Stryn med dagen hennar.
Alle har vore heldige med vêret sjølv om det ikkje er så varmt i dag som det var i går, i alle fall ikkje her i Ørsta. Akkurat no er det + 15 grader C, det er sol og klårt, men kald vind. Typisk mai-vêr på desse kantar.
I dag har eg ikkje vaska verken meg sjølv eller huset, så her ser liksom ikkje heilt streit ut. Grunnen til det er at eg har styrt på ute mykje av dagen. Først måtte eg få montert opp hageslangen så eg fekk vatna jordbæråkeren, denne vinden tørkar ut alt som er. Etterpå spylte eg stuevindua og altanen, som fekk seg ein liten "skur" i tillegg. Elles har eg tatt opp løvetannrøter og styrt med diverse i hagen, så no er det tid for korte negler. Har det med å sette i gang med både det eine og det andre utan å ta på meg hanskar og det straffar seg.
Einar kom innover ein tur på besøk, og det var hyggelig. Elles har vi hatt besøk av HBO to gonger, og så kjem dei att klokka 20.00. Nils har fått ei insulinsprøyte i dag også. Han er relativt bra, men blir fort sliten. Akkurat no ser han fotball, det blir mykje TV. Han hadde tenkt å legge seg ut på altanen i dag også, men det var for kaldt. Han får i seg bra med mat, men ikkje i nærleiken av det han åt då han var frisk. Vi er glade for kvar dag han er frisk nok til å vere heime. Og så må vi berre ta ein dag om gongen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...