fredag, desember 19, 2014

Dagbok 2014: 19.desember.

KLokka er ca 19.30. Temperaturen ute er +1,6 grader C, det har vore regn og slapsete vegar i dag. Eg ville jo heller hatt litt meir snø og kulde, men vi får kanskje det også.
I dag før middag kunne eg ikkje sette i gang med noko storarbeid, sidan vi skulle til Volda og på butikkrunde når det lei på. Eg begynte å pynte til jul , så no er det båre advent- og julefargar i stova.
Eg fann ut at eg skulle pusse kopar og messing på ein lettvint måte. Fylte kaldt vatn i ei bøtte, tømte i ein pose citronsyre+ ein sprut Zalo. Let kjelar og lysestakar ligge ei stund i vatnet, før eg skylte i reint vatn og tørka med frottehandduk. Alt vart blankt og fint. Kor lenge det varer er ikkje godt å seie, men det varer ikkje så lenge om ein pussar på gamlemåten heller. Eg har gjort det same før, då med vinsyre, men dama på butikken sa at citronsyre er betre. Som de ser skriv eg citron med C, det er fordi det er i ein vanlig krydderpose, og dei er som oftast plassert alfabetisk. Og det står altså citronsyre på posen.
Eg bytta til raude lys i lysestakane og sette fram nokre juleting. Dukar og løparar skal på i løpet av helga.
Vi reiste til Volda, der kjøpte vi eit par julegåver etc. før eg var på Smerteklinikken og fekk mine sprøyter. Paradoksalt nok var eg ganske så bra i dag. Eg er verre no, men lit på at det kjem seg att.
Elles har vi henta pakken frå Rasmus, handla eit par småting på Amfi + litt mat.
Då vi kom heim laga vi oss herlig middag, julepølser med poteter og rabbe+ ribbefeitt frå i fjor. Og så vart det sjølvsagt middagslur etterpå og kaffi etter oppstandelsen.
Så vil eg ønske alle ei fin helg!

1 kommentar:

Hildegard sa...

Takk for tipset med citronsyre. I dag vart det krumkake-steiking her i huset. Har hatt visitt av Øyvind, Stein og Mira no i kveldinga, som kjent er krumkaker ein av favorittane til Stein...
God helg!

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...