fredag, august 02, 2013

Bok nr 39 - 2013: En sang fra fortiden.

Dorset, Sør-England, 1937: For 14 år gamle Mitzy Hatcher består tilværelsen mest av husarbeid og ensomme vandringer langs havet. Men da den berømte maleren Charles Aubrey flytter inn i nabohuset med sin marokkanske elskerinne og deres to døtre, øyner Mitzy en fremtid hun ikke trodde eksisterte.
Aubrey ber henne sitte modell, og i løpet av tre hektiske somre slutter Mitzy å se på ham med barnets uskyldige beundring. I stedet overtar et uregjerlig, besettende begjær...
Mange år senere forhekses gallerieieren Zach av tiltrekningskraften i Charles Aubreys førkrigsportretter. Trangen til å bli kjent med modellene og miljøet leder Zach til Dorset. Her starter han jakten på hva som egentlig skjedde mellom Mitzy og Aubrey for over 60 år siden.
På to år har Katherine Webb solgt mer enn 100 000 bøker i Norge. Etter Arven og Det du ikke ser foreligger nå suksessforfatterens tredje bok på norsk.

Eg har lese dei to første bøkene av forfattaren utan at eg hugsar så altfor mykje. "Det du ikke ser" kan eg hugse at eg likte, "Arven" var eg ikkje så begeistra for. Eg var lenge litt i tvil om denne boka var noko å lese, det skjedde liksom ikkje noko særlig. MEN så tok det laust og boka vart tidvis ganske spennande.
Å vurdere ei bok som dette er ikkje så enkelt, ein veit liksom ikkje kva sjanger den sorterer under og kva ein kan forvente seg. Så kom eg over eit nytt sjangeromgrep på data: "Den nye dameromanen" eller noko slikt. Og denne boka høyrer altså til i den sjangeren.
Boka er grei underhaldning, og somme gonger er det godt nok.
Viss dehar lese dei andre bøkene av forfattaren og likt dei, vil de sikkert like denne også.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 16 MAI

Idag har maskina mi fått ein ny ide; når eg vil ha små bokstavar; så skriv no store ; og nåreg vil ha store så skriv ho små: Derfor må eg si...