torsdag, mars 04, 2010

Og her er guten!


Bildet hadde ein talkode: 3825/51/37.
Dei to første tala går eg ut for er vekt og lengde. Eg har fått løyve til å legge bildet ut på bloggen.
Kva guten skal heite er enno ikkje bestemt, men eg tippar det blir eit solid norsk namn.

3 kommentarer:

solveig sa...

Stor, flott gut!
Veldig lik Håkon i storleik! Han var 3700/51/38.

Hildegard sa...

Gratulerer foreldre, besteforeldre,
og storebrødre!

Bjørg sa...

Gratulerer så mykje med ein flott gut!

Dagbok 2026: 16.juni

Klokka er no20.52 og eg tok nettopp dette bildet mot Mosmarka for å vise kor fin kveldsol dei har der. Denne dagen har det ikkje hendt så my...