Dei to første tala går eg ut for er vekt og lengde. Eg har fått løyve til å legge bildet ut på bloggen.
Kva guten skal heite er enno ikkje bestemt, men eg tippar det blir eit solid norsk namn.
Klokka er no 18.22.Ute er det stort sett overskya , men opplett. Temperaturen er +13grader C. Denne dagen vart ikkje slik eg hadde tenkt, ...
3 kommentarer:
Stor, flott gut!
Veldig lik Håkon i storleik! Han var 3700/51/38.
Gratulerer foreldre, besteforeldre,
og storebrødre!
Gratulerer så mykje med ein flott gut!
Legg inn en kommentar